-sannaandersson-

Alla inlägg under januari 2012

Av sanna andersson - 31 januari 2012 13:41

nu sitter jag med maja på es-tiden och håller på med glosboken, men passar på att blogga, idag ska jag och maja skritta ut (ev trava) en bit in till skallböle sen tbx :) ska gå nu så ses sen.

puss  

Bloppis-annons
Av sanna andersson - 29 januari 2012 14:58

säljer mitt (nya) shabrak för att det var för litet för lillan, helt oanvänt, bara prövat det.

st:ponny

pris:75

köparen står ev för frakt.


ring/smsa: 0768028181

maila: s.a98@hotmail.com


    

Hästar & Ridsport, Säljes - Sundsvall (Västernorrlands län)
Pris:    75:-
Telefon:    0768028181
 
Av sanna andersson - 28 januari 2012 21:11

helow everybody.

nu sitter jag och maja i hennes rum och skypar med philip, sen med izak :D yeeeeey, vi knäpper lite kort osv....

om ni vill kolla in majas blogg så klicka där -> www.majawbrg.bloggplatsen.se , tkr hennes blogg är rätt så bra :) imorgon ska jag rida sonja på banan :) med maja som ska rida nektar.

ska gå nu så bloggar i morgon.

puss

       

  gammla....!

Av sanna andersson - 28 januari 2012 16:46

helow!


ska äta panpizza nu sen drar jag till maja och sover där, 

idag vare sista uteritten för maja, och vi hade as kul:)

Imorgon äre sisa dagen frö maja som skötare på nektar.

ska äta nu så bloggars en.

puss

Av sanna andersson - 26 januari 2012 12:52

helow,

kom hem från skolan typ kvart över 12,  jag fick jätte ont i magen:x så då smsade jag mamma och frågade när senaste bussen gick, så jag tog 11:55 bussen hem och nu kollar jag på tv :)

vet inte om det blir skola imorgon, fåse. ska kolla på nån film och fika <3 puss

            bjuder på den här:x

Av sanna andersson - 25 januari 2012 19:03

helow!

 

ska göra läxan snart, sen ska jag fixa mig och sen drar jag och mamma på bio!:) kmr inte ihåg vad filmen hette:S smarrrttt  tjej.

men iaf så var jag med , maja,lelle,matte och elin lund idag, omni vill veta vad vi har gjort så kolla in här ( www.majawbrg.bloggplatsen.se ) :) ska gå nu


p-uss

Av sanna andersson - 24 januari 2012 21:22

helow bloggeeeeeeennnn! närå. men nu ska jag väl sova,först läsa nått, elr? orkaaaa, men aja,

 

 

gonatt !!



p-uss

Av sanna andersson - 24 januari 2012 17:26

helow:)


kom hem nyss    från   maja....vi kollade på    ponnyakuten och åt nån bananglass? haha tro de va sÅ:x men iaf så red jag   inte idag för dett det är så jävla kallt osv:P rider inte imorgon heller för att vi har 2 läxor och 1 prov den här veckan......döööö skola :@ det är så     jobbigt och så rider ja typ varje dag osvvvvvvvv!!! men inte klagaaaaa.

ska äta snart iaf sen   gö franska och ev engelska.....byebye!!


p-uss


           

~min ängel~

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards